יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

איחור בהגשת הוכחת חוב מאת משרד עו"ד נועם קוריס ושות'...

בס"ד

איחור בהגשת הוכחת חוב

מאת מאיר סגל משרד עו"ד נועם קוריס

            עו"ד נועם קוריס בפייסבוק
·                     עו"ד נועם קוריס ביוטיוב
·                     עו"ד נועם קוריס בטוויטר
·                     עו"ד נועם קוריס בגוגל פלוס
·                     עו"ד נועם קוריס, קבוצת עורכי דין בפייסבוק
·                     עו"ד נועם קוריס ב pinterest.com

תביעת חוב הנו מסמך בו מפרט הנושה את סכום החוב שלטענתו החייב – נגדו ניתן צו כינוס במסגרת הליכי פשיטת רגל - חב לו, את מקורו של החוב, ועליו להגישו לכונס הנכסים הרשמי/לנאמן בצרוף אסמכתאות מתאימות.
מהם הסכמי הורות

נכתב על ידי <a href="https://www.articles.co.il/author/44290">עו''ד יעל אדר</a>
 
יחד עם הקדימה, הטכנולוגיה, ושאר ההתפתחויות המדהימות שאנו פוגשים יום יום מתפתחת לה אט אט ההגדרה החדשה למילה "משפחה".
היום אנו כבר מכירים מושגי משפחה שונים מהמושג מסורתי של אבא אמא וילדים, היום אנו מודעים לזוגות חד מינים שחיים יחדיו, לזוגות שחסים תחת ההגדרה של ידועים בציבור, משפחות חד הוריות, מרבית ההגדרות התבססו למעשה על מוסד הנישואין והזוגיות.
בשנת 1992 חוקק חוק משפחות חד הוריות אשר מעניק הכרה למשפחה שבחרה לשים את משקלה על סוגיות ההורות ופחות על סוגיות הזוגיות.
למעשה זוהי התפתחות אשר עונה על הצורך הטבעי בהבאת ילדים לעולם גם כשיש קושי רב במציאת בן זוג.
היום כאשר אנשים רוצים לחוות את ההורות ומעוניינים לחוותה יחד ללא מיסוד הקשר הזוגי בוחרים בדרך של הסכם הורות.
הסכם ההורות למעשה מסדיר את כל ענייני הילד הטיפול והאחריות על גידולו, כלכלתו, חינוכו, וכו'.
הסכם הורות בדרך כלל נחתם בטרם נקלטת האישה להיריון, כך שבעת ההיריון עצמו יחסי הצדדים והורותם מוסדרת בהסכם הורות.
פעמים נחתמים הסכמי הורות  כאשר אישה הגיעה לגיל שבו לא נותר לה זמן רב למימוש ההורות והיא מבקשת להפוך להורה, האישה מחפשת בן זוג שיתאים לצרכיה ולרצונותיה וכך למעשה מממשת את הורותוה.
ההורים המיועדים מחליטים להיות הורים ולגדל את הרך הנולד ללא כל קשר אישי זוגי ביניהם ולמעשה מסדירים זאת בהסכם ההורות.
הסכם ההורות כולל בחובו את שם הילד, בדרך כלל נושא הילד את שם משפחתו של אביו וכשהאם אינה נשואה אזי נושא הוא את שלה ולכן זוהי החלטה משותפת אשר באה לידי ביטוח בהסכם.
ההסכם ידון עוד בעניין הסדרי הראייה של ההורה הלא משמורן, כלומר הצדדים מחליטים אצל מי מבניהם יתגורר הילד וכיצד יתקיימו הסדרי הראייה של ההורה שהילד אינו מתגורר עימו.
הורים הבוחרים במשמורת משותפת חייבים להקפיד על זמנים קבועים וחלוקה שווה והוגנת בין הצדדים וכן משמורת משותפת מחייבת תקשורת טובה ומגורים סמוכים אחד לשני.
הסכם ההורות דן בעניין מזונות הילד על כל המשתמע מכך, כאשר בפרק המזונות דנים בכל הנושאים כגון, חוגים, שיעורים פרטיים, הוצאות בריאות, חגיגות יום הולדת, בר/בת מצווה וכיוצ"ב.
פרק המזונות הינו פרק בעל חשיבות גבוהה מאד שכן יש לחשוב ממש על כל היבט והיבט בעניין, כמובן שניתן לייצר אין סוף מנגנוני תשלום שיהיו נוחים לצדדים ושהצדדים אכן יעמדו בהם.
הסכמי ההורות גם דנים בכל המנגנונים שבהם יהיה ניתן לפתור מחלוקות בין ההורים למשל בחירת מגשר מקובל על שני הצדדים, פסיכולוג, רופא, ועוד ועוד אפשרויות רבות שיכולות לפתור מחלוקת בין הצדדים.
כמובן שהסכם מהסוג הזה חייב שיהא מאושר בבית המשפט לענייני משפחה, אישור זה נעשה בדרך כלל לאחר הולדת הילד, שכן הסכם זה חייב להיות בר אכיפה במידה ואחד הצדדים יחליט שלא לשלם ולהסיר מעליו את האחריות בגידול הילד.
הסכמי הורות ניתן לערוך גם בין בני זוג נשואים, הדבר אינו מקובל אבל אין כל מניעה משפטית לעשות זאת, בסך הכל גם הסכמי ההורות, הסכמי הממון, וכן הסכמי הגירושים באים להגן על "טובת הילד".
הסכמי הורות מקובלים אף ובמיוחד בין בני זוג חד מיניים וזאת בשל חוסר הכרה של הממסד הישראלי בזוגיות מהסוג הנ"ל.




  כותבת המאמר:  יעל אדר עו"ד ומגשרת, מומחית לדיני המשפחה,   והוצאה לפועל בכל שאלה ניתן לפנות לטל' 050-2592500 או לפנות במיילyaelas@netvision.net.il
מקור המאמר:<a href='http://www.articles.co.il/article.php?id=164878'> articles.co.il</a>
האמור אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי


אודות משרד עו"ד נועם קוריס ושות'
·          
מאמרים פרי עטם של צוות משרד עו"ד נועם קוריס
מאמרם מאת עו"ד נועם קוריס
מאמרים מאת עו"ד 
נועם אברהם
מאמרים מאת עו"ד 
נועה מאיר

עו"ד על משרד עו"ד נועם קוריס ושות:

נועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריס





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה