יום שישי, 24 במרץ 2023

בית המשפט גזר 30 שנות מאסר על רון נחום, שרצח את ארטיום ווילוב ז"ל

 בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר על רון נחום (59) 30 שנות מאסר, בגין רצח ארטיום ווילוב ז"ל ושיבוש מהלכי משפט.

 

על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), נחום רצח את המנוח במועד שבו חל יום הולדתו של המנוח. לאחר הרצח, גרר נחום את המנוח מדירתו לעבר חדר אשפה הנמצא בסמיכות, כאשר המנוח מעורטל, חזר לדירתו ופעל להעלים ראיות למעשה הרצח. כשבועיים לאחר הרצח נמצאה גופתו של המנוח באתר הפסולת חירייה, בתוך ערימה גדולה של אשפה.

 

בית המשפט המחוזי בתל אביב (הרכב בראשות כב' השופט בן יוסף, כב' השופט ציון קפאח וכב' השופטת אירית קלמן ברום) גזר על נחום 30 שנות מאסר, בגין הרשעתו בעבירות רצח ושיבוש הליכי משפט. 

 

בגזר הדין, ציין בית המשפט כי ״עבירת הרצח, אף עבירת הרצח הבסיסית המבוצעת בכוונה על פי סעיף 300(א) לחוק העונשין, היא מהעבירות החמורות והקשות שבחוק העונשין, כך בוודאי כאשר עסקינן ברצח של אדם צעיר שחייו נגדעו ביום הולדתו, באופן סתמי בדרך שאינה ידועה, אך הותירה אחריה זירה מדממת וכואבת. הערכים של קדושת החיים ושלמות הגוף הינם הערכים הניצבים בדיוטה הגבוהה של ערכיה של כל חברה אנושית ופגיעה בהם על ידי קטיעתם, היא בדרגת החומרה הגבוהה ביותר, ועל כך נראה שאין חולק.״

 

לאחר קבלת גזר הדין מסרה עו"ד ליהי מלצמן מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) כי "העונש שהטיל היום בית המשפט, מצביע על חומרת מעשיו של הנאשם ומגלם את מסוכנות הנאשם, שהינו בעל עבר פלילי וכבר הורשע בעבר בניסיון רצח וריצה מאסר ארוך. לא רק זה שהנאשם רצח אלא גם התייחס באופן שאינו מכבד את המנוח, בעת שזרק אותו לאשפה במערומיו. פעולה זאת נועדה כדי להעלים את מעשה הרצח ומבזה את המנוח. בשונה מתיקים אחרים, לא נכחה באולם משפחת מנוח ואף אחד לא זעק למעשה את זעקת מותו של המנוח, שחי בשולי החברה עם נסיבות חיים לא קלות."



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה